Általános Szerződési Feltételek

   

Az áraink HUF-ban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák!

 

Általános Szerződési Feltételek

 

Amennyiben Ön megrendelőként/vásárlóként/ /felhasználóként kíván regisztrálni a Metrical Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. www.magyaregeszsegbolt.hu webáruházába és igénybe venni a szolgáltatásainkat (Webáruház szolgáltatás), kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban ÁSZF). A regisztrációval vagy regisztráció nélküli rendelés leadásával egyidejűleg a Megrendelő nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF-t megismerte és annak minden pontját magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Megrendelő által a regisztráció vagy regisztráció nélküli rendelés során elfogadott ÁSZF iktatásra nem kerül, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, amelyet rendszerünkben elektronikusan nyilvántartunk. Az ÁSZF módosításáról a Szolgáltató a Megrendelő időben a regisztráláskor megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben tájékoztatja.

A webáruház működésével, a rendelés és szállítás általános folyamatával kapcsolatosan itt , valamint ügyfélszolgálatunkon ( tel szám: 06-87/550-247) tájékozódhat.

Általános szerződési feltételek a www. magyaregeszsegbolt.hu webáruház használatához:

1. Irányadó jog

2. A szerződő felek

3. Az ÁSZF célja

4. Az ÁSZF nyelve

5. Az ÁSZF tárgyi, területi és időbeli hatálya

6. Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről

7. A Webáruház-szolgáltatás igénybevétele

8. A szerződés létrejötte

9. A Megrendelő jogai, kötelezettségei

10. Adatvédelem, adatbiztonság

11. Az ÁSZF módosítása

12. Záró rendelkezések

1. Irányadó jog

A Webáruház általános szerződési feltételei a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:

• az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.,

• az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;

• az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: új Ptk.);

• a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet;

rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadóak.

2. Szerződő Felek

Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre:

2.1. A Szolgáltató:

Cégnév: Metrical Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített cégnév: Metrical Kft.

Székhely: 8330 Sümeg Somoskert u. 2/7.

Képviselője: Horváth Pál András  ügyvezető

Cégjegyzékszám: 19-09-503238

Nyilvántartó Cégbíróság: Veszprém megyei Cégbíróság

Engedélyező hatóság: Sümeg Városi Önkormányzat

Hatósági engedély száma: 1/1326-2/2017

Szerződés nyelve: magyar

Adószám: 11523945-2-19.

Közösségi adószám: HU11523945

Számlavezető pénzforgalmi szolgáltató: MKB Bank

Pénzforgalmi számla száma: 10300002-10165166-49020012

Telefonszám: 06-87-550-247

E-mail: info@metrical.hu

Weboldal: www. magyaregeszsegbolt.hu

Kapcsolattartó neve: Horváth Pál András

a továbbiakban, mint Szolgáltató

2.2. A Megrendelő:

Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és e felületen keresztül árut, szolgáltatást rendel, vásárol. A továbbiakban, mint Megrendelő.

2.3. A Szállító:

Magyar Posta Zrt. (1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., adószám: 10901232-2-44, Cgj: 01-10-042463) (Továbbiakban: Futárszolgálat )

A Futárszolgálat áruinkat a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja, a webáruházban a befejezett rendelés szerint közölt, valamint a Házhoz Szállítás menüpontja alatt megtekinthető árakon.

3. Az ÁSZF célja

A Szolgáltató által meghatározott ÁSZF célja, hogy:

• részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatásai és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket;

• a Szolgáltató és a Megrendelő szerződéses jogait és kötelezettségeit;

• és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

4. Az ÁSZF nyelve

A szerződés nyelve: magyar

5. Az ÁSZF tárgyi, területi és időbeli hatálya

a) Tárgyi hatály

Az ÁSZF kiterjed:

• minden olyan "elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra", amelyet a Szolgáltató a webáruházon keresztül nyújt a Megrendelők részére; továbbá

• ehhez kapcsolódóan a Szolgáltató és Megrendelő jogaira, kötelezettségeire.

• továbbá a Webáruház működésének minden lényeges paraméterére;

b) Területi hatály

A jelen ÁSZF alapján a Szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást kizárólag - tekintet nélkül az internet globális jellegére – "Magyarország területére irányuló" szolgáltatásként nyújtja és kizárólag a Webáruház internetes oldalán keresztül leadott, szállítási címként Magyarország területére címzett megrendeléseket fogadja el. Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás lehetőségét a Szolgáltató kizárja. Minden ilyen megrendelés – függetlenül a külföldről történő regisztráció és rendelés fennállásának lehetőségétől – érvénytelennek minősül és automatikusan törlésre kerül.

c) Időbeli hatály

Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató által a webáruház honlapján nyilvánosságra hozatalától, annak "közzétételétől" hatályos, és annak Szolgáltató általi visszavonásáig, avagy az ÁSZF következő módosításáig érvényes. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

6. Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház honlapján regisztráltatja magát, és az ÁSZF megismeréséről, elfogadásáról akként nyilatkozik, hogy az internetes felületen erre megjelölt rubrikát bejelöli. Ha a Szolgáltató a Megrendelő utolsó belépése óta eltelt idő alatt az ÁSZF-t módosította, a Megrendelőt a változásról belépéskor értesíti, így a Megrendelőnek a következő rendelés leadása előtt az új ÁSZF-t újra el kell fogadnia.

7. A Webáruház-szolgáltatás igénybevétele

Szolgáltató a Megrendelő részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

7.1. A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya:

A Szolgáltató által nyújtott Webáruház-szolgáltatás kizárólag Magyarország területére irányuló szolgáltatásnak minősül!

7.2. A regisztrációhoz szükséges adatok:

• Élő és érvényes e-mail cím

• Jelszó

• Felhasználói név

• A vásárló neve

• Szállítási címe

• számlázási címe

• telefonszáma

 

7.3. A rendeléshez szükséges további adatok:

• Szállítás módja

• Fizetés módja

7.4. A szolgáltatás igénybevétele

1. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges a www. magyaregeszsegbolt.hu weboldalon.

2. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás díját.

3. Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. A készleten nemlévő termékeknél az árváltozás jogát a Szolgáltató fenntartja, mivel annak az új ára eltérhet.  Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől.

4. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

5. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

6. A termékekhez tartozó termékleírások nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, illetve kisebb részben a csomagolásról és egyéb, mások által is elérhető, nyilvános forrásokból származnak. Ezek pontatlanságáért felelősséget Szolgáltató nem vállal.

7. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e.

7.1 A megrendelt termékeknél készlet eltérés lehetséges, ezért adja le rendelését és várja meg munkatársunk jelentkezését. 

8. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

9. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. Szolgáltató a csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el!

8. A szerződés létrejötte

8.1 Általános jellemzők:

A szerződés a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház felületén történő regisztrációval vagy a regisztráció nélküli rendelés a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A megrendelés akkor jön létre, amikor a Megrendelő a megrendelést végső formájában jóváhagyja, az internetes felületen a Szolgáltató részére elküldi, és a Szolgáltató a Megrendelő részére a megrendelés adatait a regisztrált e-mail címre küldött elekronikus levélben a megrendelés megerősítése céljából azonosíthatóan visszaigazolja. A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságának vagy értelmezhetetlenségének ellenőrzése során, a megrendelés adatait törölje, és a feladott megrendelést érvénytelennek minősítse. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, magatartási kódexnek nem minősül.

8.2 Regisztráció:

A Megrendelő a Webáruház-regisztráció során adatai megadása, valamint az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után rendelkezik a rendelés leadásának technikai lehetőségével, vásárolhat a termékkínálatból. A Megrendelő a termékkínálatból a webáruház felületén bejelentkezés nélkül is szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti.

8.3. Megrendelés, vásárlás:

A Megrendelő a Webáruházban megrendelést leadni, vásárolni regisztrációval vagy regisztráció nélkül adatai megadásával tud. A bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer automatikusan helyezi a vásárló személyes kosarába. A megrendelés az internetes felületen kijelölt gomb aktiválásával történik. A megrendelés akkor tekinthető megtörténtnek, ha a megerősítést követően a Megrendelő visszaigazoló e-mail-t kap a rendelés befogadásáról. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelt termékek feladásáról e-mailben értesítjük a megrendelőt.

8.4. Megrendelés módosítása, törlése:

A 2001. évi CVIII. törvény szerint a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld. Amennyiben a Megrendelőhöz a visszaigazoló értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséget biztosít a Megrendelőnek, hogy rendelését módosítsa, amennyiben a Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell Szolgáltató felé a tévedést, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a info@metrical.hu e-mail címen.

Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséget biztosít a Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a info@metrical.hu, illetve a 06-87/550-247 telefonszámon, egészen addig, amíg Szolgáltató át nem adja Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.

Ezt követően a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet az irányadó. http://www.nfh.hu/data/cms9155/17_1999_Korm_rendelet.pdf

8.5. Fizetési feltételek:

Megrendelő a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton (átutalással) a megrendelés leadásakor, vagy a Futárszolgálat munkatársának az áru átvételekor készpénzben, vagy személyes átvételnél a magyaregeszsegbolt.hu munkatársának készpénzben teljesítheti. A Futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a Futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

8.6. Sikertelen kézbesítés esetén:

Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Szolgáltató érvénytelennek nyilvánítja és törli.

9. A Megrendelő jogai, kötelezettségei

9.1. Az elállás joga

Megrendelő a vásárlástól, a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet 4. §-ára - indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban a Megrendelő nevének feltüntetésével Megrendelő saját költségén kell a Szolgáltató címére (8330 Sümeg, Somoskert u. 2/7.) visszajuttatnia. Szolgáltató a Megrendelő által kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Megrendelőnek kell viselnie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség. Szolgáltató a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tart.

Vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató fénykép és videofelvételt készít. A Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és minőségében, értékében megtartott, nem csökkent termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat.

Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.

Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében sem, amely a személyéhez kötött, illetve amelyet a Megrendelő utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, vagy gyorsan romlandó.

Megrendelő rendelését egyszerűen, kötelezettség nélkül lemondhatja Szolgáltató elérhetőségein keresztül mindaddig, amíg csomagját Szolgáltató át nem adja a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet szabályai az irányadóak.

9.2. A Szolgáltató esetleges kára

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől.

9.3. Szavatosság

A megrendelt termékekre az új Ptk. 6:159. § szabályai szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést az új Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: - kijavítja, kicseréli - ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.

Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

Általános jótállási feltételek

Jótállási igényt az a fogyasztó érvényesíthet, aki a termékkel, eredeti számlával vagy annak másolatával és érvényes Jótállási jeggyel rendelkezik.

2. A Jótállási jegy akkor érvényes, ha azon pontosan fel van tüntetve: a fogyasztó számára értékesítő Forgalmazó (eladó) neve és címe; a fogyasztási cikk típusa; megnevezése; sorozatszáma; kódszáma; a gyártó neve; a vásárlás vagy az üzembe helyezés napja.

 

3. A fogyasztó köteles a termék hibájának felfedezése után azt (a termék típusának és gyári számának, valamint a hibajelenség leírásának közlésével) a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül bejelenteni, „A jótállási igény bejelentése és érvényesítése” cím alatt írottak szerint.

 

A jótállási igény bejelentése és érvényesítése

A Jótállási igényeket a fogyasztó a Forgalmazóval szemben érvényesítheti, de a kijavítás és kicserélés iránti igény a jelen Jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál az adott termékek vonatkozásában közvetlenül is érvényesíthető.

A fogyasztó a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. Kellő időben közöltnek kell tekinteni a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt ki fogást. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Meghosszabbodik a jótállási idő a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.

A jótállási és szavatossági jogok érvényesíthetőségének határideje a terméknek vagy jelentősebb részének (fődarab) kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. Fődarabnak tekintjük a hálózati tápegységet és a vezérlő

elektronikai főegységet (főpanel, alaplap).

Eljárás vita esetén:

A jótállásra kötelezett a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A kötelezett a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, ennek másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Ha a kötelezett a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. Ha a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges a fogyasztó a kijelölt minőség vizsgáló szervezetektől szakvéleményt kérhet. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a kötelezett fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni. További vita esetén a fogyasztó a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat.

Jótállási igény érvényesítését kizáró okok

Nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe az alábbi okokra visszavezethető hibák és azok elhárítása:

(a) nem rendeltetésszerű használat; vagy a terméknek nem a használati útmutatóban foglalt utasításoknak megfelelő kezelése vagy működtetése esetén, ideértve - de nem kizárólag - a helytelen tárolást, leejtést, elemi kárt, erőszakos külső behatás okozta rongálást (törés, villámcsapás, áramingadozás, stb.), egyéb a vásárlás után keletkezett okból bekövetkezett meghibásodást;

(b) szakszerűtlen karbantartás vagy változtatás;

(c) nem a gyártó által szolgáltatott vagy jóváhagyott szoftver, adathordozó, alkatrész, tartozék vagy kellékanyag használata;

(d) a termék-specifikációtól eltérő üzemeltetés;

(e) bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jelen Jótállási jegyen feltüntetett szervizpartner végez el;

(f) baleset, szerencsétlenség vagy bármely egyéb ok miatt, ideértve - de nem kizárólag - a villámlást, a vizet, a tüzet, zavargásokat vagy a nem megfelelő szellőzést.

2. Kizárja a jótállási igények érvényesítését, ha a fogyasztó nem tartja be a termékhez biztosított használati (kezelési) útmutatóban foglaltakat, és a hiba ennek következtében keletkezett.

3. Jótállási igény nem érvényesíthető, ha a termék vagy a hozzá tartozó Jótállási jegy érvénytelen, azonosításra alkalmatlan vagy valótlan adatokat tartalmaz, vagy a termék gyári száma nem olvasható vagy hiányzik, kivéve, ha ezeket a Gyártó vagy a Forgalmazó okozta.

4. A fenti okokból bekövetkező hibák esetében a javítás költsége a fogyasztót terheli, a jótállási időn belül is.

5. A termék tisztítása és karbantartása, valamint a kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállás körébe.

A Forgalmazó és a javítószolgálat Jótállási jeggyel kapcsolatos kötelezettségei

A Forgalmazó a termék eladásakor köteles a Jótállási jegyen a készülék termék- és sorozatszámát egyeztetni, azt – a vásárlás napjának feltüntetése mellett – hitelesíteni, és a fogyasztónak átadni. A Jótállási jegy helyes kitöltésének ellenőrzése a fogyasztó feladata, vita esetén a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a Jótállási jegyen, illetve a terméken szereplő adatok hiánya, vagy eltérése a Forgalmazó mulasztásának eredménye.

2. A jótállás körébe tartozó javítás esetén a Forgalmazó vagy a javítószolgálat a Jótállási jegyen köteles feltüntetni: a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját; a hiba okát és a javítás módját; a termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját; a jótállás – a kijavítás a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.

 10. Adatvédelem, adatbiztonság

10.1 Adatvédelmi nyilatkozat:

A Szolgáltató a regisztráció során megadott személyes adatokat az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben meghatározott feltételek szerint kezeli. Ennek megfelelően a regisztráció során megadott személyes adatok kezelésére a Megrendelők előzetes tájékoztatáson alapuló, önkéntes, kifejezett hozzájárulása alapján kerül sor (adatkezelés jogalapja).

A Szolgáltató az adatokat kizárólag a Webáruház szolgáltatásának igénybevételéhez kapcsolódó rendelési célra használja fel, illetve a Megrendelő kifejezett hozzájárulásával a Szolgáltató saját promóciós, reklám, elektronikus reklám kampányainak keretében küldött hírlevél szolgáltatáshoz (adatkezelési célok).

A Szolgáltató a Megrendelő személyes adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve Futárszolgálatnak.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Mivel a jelenlegi körülmények között világszerte az interneten keresztül történő adatátvitel jelentős része titkosítás nélkül zajlik, így Szolgáltató sem vállalhat garanciát arra, hogy az adatok szerverre való elküldése során az adatokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá.

Megrendelő a Regisztráció gomb megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, az Adatvédelmi tájékoztató elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.

10.2. Személyes adatok módosítása:

Megadott személyes adatait a Megrendelő a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képeznek ez alól a következő adatok

Nem módosítható:

• E-mail cím

• Login név

A regisztráció törlését a vásárló az info@metrical.hu elektronikus levélcímen kérheti.

11. Az ÁSZF módosítása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF et részben vagy egészben bármikor módosítsa.

12. Záró rendelkezések

12.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

Szolgáltató és Megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.

12.2. A szerződés megszűnése

Megrendelő bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, amelyet a Szolgáltató a Megrendelő személyazonosságának igazolása után tudomásul vesz, és a Megrendelő Webáruház-használati lehetőségét megszünteti, regisztrációját törli. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Megrendelő jelen ÁSZF rendelkezéseit nem tartja be, a szerződést egyoldalúan felmondja.

12.3. Felelősség

Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel Megrendelő gondoskodik jelszava megfelelő titokban tartásáról. Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez.

 

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJTÁBLÁZATA

 

 

Súly (kg)              Bruttó (HUF)

0-5                      1 700 Ft

5-20                    2 290 Ft

20-30                 3 000 Ft

30-40                  4 790 Ft

40-                      egyedi ár

 Törékeny illetve érzékeny áru feladása esetén 500Ft felárat számítunk fel

Érvényes: 2017. 04. 25-től.

 

Fizetési lehetőségek

előre utalás:                             ingyenes

utánvétel :                        200 Ft/csomag

 

A táblázatban szereplő szállítási díjak futárszolgálattal történő csomagszállításra vonatkoznak. Azon termékek, amelyek szállítása csomagküldő szolgálattal nem lehetséges egyedileg kalkulált szállítási költséggel kerülnek kiszállításra, melyről vevőszolgálatunk ad részletes információt.

Cégünk a Magyar Posta futárszolgálattal szállítja ki Önhöz a megrendelt termékeket. Raktáron lévő termékeink közül az adott napon 12 óráig beérkezett megrendeléseket az elkövetkező 2 munkanapon belül, munkaidőben teljesítjük.

 Amennyiben az adott időben nem tartózkodna a megadott szállítási helyen, kérjük lépjen kapcsolatba a futárszolgálattal!

 A futárszolgálat csomagját két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Kérjük, hogy egy esetleges első sikertelen kézbesítés után lépjen kapcsolatba a  futár által hagyott értesítőn található elérhetőségeken.

 

 További kérdés esetén kérjük keresse vevőszolgálatunkat!